Prindi

Veebipoe kasutamise juhend

NB! Alates 7.sept 2012 näitab veebipood vaid tooteid, mille laojääk pole null. Sisse loginud kasutaja "Minu lemmikud" lehel vüivad olla seetõttu kadunud mõned tooted, mida veebipoest tellida ei saa. Kui Te veebipoest toodet ei leia, helistage meile, ehk saame aidata.

* * *

Kuidas soovitud tooteid leida?

Toote leidmiseks on mitu võimalust:

  • kõige lihtsam on täita ülamenüüs tooteotsingu vorm - sisestada toote nimi ja/või toote kataloogikood; täisnime asemel on sageli efektiivsem kasutada toote nimeosa; otsing leiab kõik tingimustele vastavad tooted, sealt edasi on võimalik otsingut kitsendada tabeli ülaosas asuvate tootjalinkide kaupa
  • kindla tootegrupi tooteid saab valida vasakul asuvast menüüst; kui ei tea, millise grupi alla toode võiks kuuluda, on soovitav kasutada nime järgi otsingut
  • vasakul asuv link "Minu lemmikud" avab lehe kõigist toodetest, mida oled oma lemmikuks märkinud või hiljuti tellinud - siit saad soovitud tooted uuesti ostukorvi lisada; kui sul tuleb sageli samu tooteid tellida, on soovitav need lemmikuteks märkida
  • kui oled hiljuti seda toodet meilt tellinud ning tead tellimise kuupäeva, siis võta vasakult lahti "Minu tellimused", kust saad avada vastava tellimuse, märgistada soovitud tooted ning need siis uuesti ostukorvi saata

 

Kuidas soovitud tooteid tellida?

Kui oled toodete või sooduspakkumiste tabelist soovitud toote leidnud, vali samal real rippmenüüst soovitud kogus. Toode paigutatakse ostukorvi ning näidatakse koheselt ka ülal asuvas ostukorvi kastis. Ostukorvis asuvaid tooteid/pakkumisi näidatakse peatabelis helekollasel taustal. Kui soovid toote ostukorvist eemaldada, tuleb rippmenüüst tema koguseks valida 0. Kui oled kõik soovitud tooted ostukorvi paigutanud, ava ostukorvi leht.

 

Ostukorv. Tellimuse kinnitamine.

Ostukorv on ajutine tabel, kuhu salvestuvad kõik sinu poolt valitud tooted. Ostukorvis on võimalik toodete koguseid muuta, samuti neid eemaldada, ühtlasi on näha ka tellimuse kogusumma. Enne tellimuse kinnitamist kontrolli alati üle kauba saaja ja maksja kontaktandmed. Kui soovid midagi toodete või kauba tarnimise kohta täpsustada, tee seda ostukorvi märkuste osas.

Kui oled tellimuse sisuga rahul, tuleb tellimus kinnitada, mille järel pole enam võimalik tellimuse sisu muuta ning tellimus kuulub täitmisele.

Kinnitatud tellimus saadetakse koheselt meiliga Magnum Dentalisse. Tellimuse vastuvõtja märgib Hambaarst.ee andmebaasi, millised tooted kohe saadetakse ning vajadusel teavitab Sind telefoni teel, kui mõne toote kohaletoimetamine 2 tööpäeva jooksul pole võimalik (toodet pole hetkel laos vm). Tellimuse kinnituse saad oma meilile siis, kui tootehaldur on töödelnud vähemalt ühe tellitud toote andmeid. Kui kõik tellitud tooted on Sulle saadetud, loetakse tellimus "lõpetatuks". Vastava tellimuse staatust näed ka oma Tellimuste arhiivis.

Kui sa kohe ei soovi tellimust kinnitada, siis saad seda teha ka hiljem, kui uuesti sisse logid. Ostukorvi sisu säilib ka katkenud sessiooni korral.

 

Tellija andmed

Kuna veebipood on avatud Hambaarst.ee registreerunud kasutajatele, siis on Sinu kui tellija kontaktandmeteks just need andmed, mille esitasid kasutajaks registreerumisel. Oma andmeid (tellija nimi, firma, aadress, telefon) näed ja saad muuta lehel "Minu andmed".

 

Tellimuste arhiiv

Tellimuste arhiivis salvestuvad kõik Sinu veebitellimused. Üldtabelis on näha ka iga tellimuse summa ja staatus:

  • Staatus "Saadetud" tähendab, et kõik antud tellimuse tooted on ära saadetud ja tellimus loetakse lõpetatuks
  • Staatus "Ootel" tähendab, et tellimusega tegeldakse, kuid mõnda toodet pole ilmselt võimalik 2 tööpäeva jooksul saada. Detailsemat infot nende toodete kohta näed, kui tellimuse avad.
  • Staatus "Töötlemata" tähendab, et tellimus on veel nii värske, et veebipoe admin pole jõudnud sellega tegelema hakata. Teade tellimuse kohta tuleb Sinu meilile siis, kui admin on tellimusega tegelema hakanud.
  • Staatus "Tühistatud" on tellimusel vaid siis, kui oled kõikide tellimusega seotud toodete tellimisest loobunud.

Kui avad mõne tellimuse, näed ka iga toote kohta sarnaseid staatuse tähiseid. Toodud summad on tellimise hetkel kehtinud summad ning ei pruugi sellised olla hiljem tellides.

 

Lisainfo ja ettepanekud

Kui mõne kinnitatud tellimuse täitmise kohta tekib küsimusi, helistage Magnum Dentali tellimiste osakonda 7371 647. 
Kui Teil tekib ettepanekuid või tehnilisi tõrkeid seoses veebipoe kasutamisega, helistage palun E-R 9-17 tel 5237 448.

Head kasutamist!